Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av linalotta - 26 augusti 2008 20:59

Har precis legat i soffan och slötittat på Se upp för dårarna....himla mysig film faktiskt....märks att Helena Bergström är inblandad....Se den!!

Av linalotta - 26 augusti 2008 19:22

Nu är jag aaaaaaaaastrött efter en överjävlig dag på jobbet!!!!! Har slitit hela dagen med nya höstvaror, hanterat suuuuuperfrågvisa kunder och hängt om varor. Mitt i allt så slog jag i mitt älskade lilla huvud och fick värsta bulan!!!!!!ARGHHH!!!!!!


Ska nu äta en liten spontangjord middag gjord av min älskade älskling.....Du är bäst!!! Puss!! 


Av linalotta - 26 augusti 2008 06:31

Guuud va jag är trött......känns knappt att jag sovit nåt alls!!!

Jaja...snart dax att börja knega..... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards