Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av linalotta - 28 augusti 2008 15:58

Grattis på 23-årsdagen T!! Hoppas att du får en riktigt mysig dag!! Kram från mig!!

Av linalotta - 28 augusti 2008 15:29

Dagens låt: Lugna favoriter

Dagens frisyr: Välfönat hår uppsatt i tofs

Dagens smink:  Foundation ,  puder och lite  blush

Dagens klädsel: Vita caprijeans från Filippa K och vit tunika från Odd Molly

Dagens händelse: Mysig tv-kväll med min babydarling

Dagens planer: Tvätta 

Dagens "Vill ha": Svart DKNY-väska i skinn

Dagens saknad: Farmor, farfar och Orvar. Plus min familj och mina vänner

Dagens födelsedagsbarn: Min goa vän T som fyller 23 år i dag!! GRATTIS!

Dagens drog: Min varma chokladsås som jag gjorde i går...ABSTINENS!!!

Dagens tråkigaste: Att jag måste tvätta

Dagens finaste: Min älskling...varje dag....

Dagens köp: Ascoola beiga tights i spets...låter supertöntigt men dom är suuupersnygga!!

Dagens dricka: Ramlösa med smak av jordgubb och lime

Dagens middag: Suupergod hemmagjord pytt i panna!! Smakar helt gudomligt!!

Dagens kärlek: Är min alldeles egen toyboy C. Love you!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards